Sayfalar

8 Mart 2012 Perşembe

Kırım Enerji Üniversitesi


1996 yılında eğitim hayatına merhaba demiş bir üniversitedir.Nükleer enerji ve diğer enerji kaynaklarının verimli kullanılması ile alakalı pratik yoğun bir şekilde desteklenmiş eğitim sunar.


Üniversite bünyesinde eğitim tesisleri,laboratuarlar ve IR-200 reaktörü bulunmaktadır.Eğitim simülatörleride bulunmaktadır.Eğitim dili rusçadır ve öğrenciler 10 aylık bir hazırlık döneminden geçerler rusçalarını üniversite hayatındada kullanabilecek düzeye gelinceye kadar.


Bütün okullarımızda olduğu gibi bu üniversiteyede kayıt olmak istediğinizde tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak gerisini biz hallederiz sıkıcı yazışmalar,vizenizin alınması,ukraynada olduğunuz sürece her an danışmanlık bizim standart hizmetlerimizdendir.İsterseniz Türkiye ofisini isterseniz ukrayna ofisini arayabilirsiniz

Murat Şirin... 0537 989 8066
Zeki Eyüboğlu... 00380632195353

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder